fredag den 4. november 2011

Pakke post





I morges vækkede postbudet min kæreste og jeg. 
Kom i seng kl 04.00 og han ringede på kl 08.30, det synes jeg var lige tidligt nok. 
Men vidste at der var pakker på vej til mig og fik åbnet for ham.
Dette er hvad en af pakkerne indeholdt. 
I har nok set denne sweater en del på forskellige bloggere,
og da jeg indså at næsten alle mine outfits er grå og sorte, 
måtte jeg eje denne fede sweater der kan dresse alt op.
Men jeg har fået en pakke mere, og det er en ting som jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer. 

Nu smutter jeg ud af døren. Har en arbejdsweekend foran mig.
Og det er jo J-DAG idag, så får travlt på baren. 

XX //Zus

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har dig! :-)

    http://signemonica.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at hører.
    Xoxo //Zus

    SvarSlet