søndag den 20. november 2011

Looks by Malene Birger







Hej dejlige læsere. 
Det har været en hård weekend, har arbejdet torsdag, fredag og lørdag på baren. 
Har fået sammenlagt 14 timers søvn på 3 dage, og nu kommer endnu en uge. 
Men jeg er så lykkelig for tiden. 

I morgen er en vigtig dag for mig og min familie, vi får nogle vigtige svar. 
Og jeg krydser fingre for at de er gode.
Men jeg har også travlt i morgen, den står på arbejde, møde og hygge med min veninde.

Disse 5 looks er udelukkende Malene birger.
Et mærke jeg virkelig elsker. Deres flotte og feminine design der bare udstråler luksus.
Men jeg er ikke millionær, så desværre kan jeg ikke købe hele kollektionen.
Har nogle enkle pieces i min garderobe og jeg elsker at have dem på.
Føler mig altid så fin i dem. 
Jeg ville elske at gå sådan hver dag, også med en kant af noget råt eller casual.

Xoxo //Zus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar