lørdag den 6. august 2011

Night fever, Marc Jacobs





Vest: Hm against aids
Kjole: Acne

Det var fredag aften og min veninde havde fribilletter til Marc Jacobs after party i kødbyen. Vi tog derhen og der var sindsygt mange mennesker og ingen steder at sidde ned. Jeg havde taget stilletter på, you remember the killer shoes? og fødderne gjorde lidt ondt så vi valgte at tage videre på Toldboden, hvor vi faktisk først havde planlagt at tage hen inden vi fik fribilletterne til Marc Jacobs, for Soundvenue holdte deres fashion party der. Der var vildt gang i den og vi dansede hele natten. Kan i forresten huske den vest jeg bestilte, fik den 1 time før jeg skulle ud af døren, så den kom på med det samme. og jeg ELSKER den allerede.
Nu er jeg på vej ud af døren til en lækker sushi date med de dejlige damer. See ya ladies. :-* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar