onsdag den 24. august 2011

Lovely day 24082011


Cowboy skjorte: Ralph lauren
Hat: HM
Bukser: HM
Støvler: shoe biz




Min dag har været fuld af gode stunder. I morges vågnede jeg til at min kæreste og min hund har fødselsdag. 
-Så lige et par timer på arbejde, hvorefter jeg tog ind til byen for at finde en gave til min kæreste. Ja lige sidste øjeblik. ;) I KNOW. Min søde veninde hjalp mig i kampen om at finde en gave. Vi havde fortjent en lille pause. Så vi besøgte den nye cupcakes butik inde på grønnegade, Serenity. Jeg blev så positivt overrasket og jeg skal helt klart derind igen og igen og igen. Før var jeg helt vild med Agnes, men dette er min nye afhængighed. 
Gaven som jeg købte min kæreste får i mere at vide om i morgen. Nu vil Jeg spise lagkage med hele familien. 
Love //Z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar