mandag den 25. juli 2011

Grøn koncert



Jeg har haft en helt igennem fantastisk weekend. Har brugt den på ren afslapning da jeg endnu en weekend havde fri fra min barmanager job. Vi var jo ramt af oversvømmelsen og er nu igang med at få den klargjort. Fredag var jeg hjemme hos min mor, med varm the og Pretty woman i fjernsynet. Lørdag var faktisk lige sådan bare hjemme under min egen dyne. :) Søndag skulle jeg så til Grøn koncert lige meget om det regnede. Så mig i regntøjet og afsted. Det var en kold fornøjelse. Men det var nogle kunstnere. Jeg var mest selv kommet for at hører Dune, Medina, Kato og venner og selvfølgelig Nik og jay. Og de gjorde det godt allesammen. Specielt til Kato fik vi danset os varme. Kato havde en masse gæste stjerner med. han havde Camille Jones, Clemens, Infernal, Uzo, og the storm med.
Håber i allesammen har haft en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar